Första skoldagen efter lovet!

Idag så var det den första skoldagen efter lovet, och det gick faktiskt skapligt bra. Bara lite snurr i huvet. Men det är man efter ett lov!

Så snart så tänkte jag göra ett litet fototips på hur jag fotade mina produktsfoto-bilder.
Jag tänkte både göra tipset i bilder och text, men också i videoformat. Får se hur det går med videon, för jag har inte lärt mig allting hur min kamera funkar med att filma med. + att jag pratar lite (höhömmmnnhhhh... hest, östgötska...) ja;) ni vet. Så jag får väl slå till med lite stockholmska för att alla inte ska garva ihjäl sig för min dialekt (Jaa, men nu ska jag vejsa hur jag fotar mejna pröduktbilder. Följ baera min vejdeo så vejsar jag hur det fungerar, döööh!)(haha, lite överdrivet ;)


* My lovely icecream I did fore a couple days ago*

_me


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-04-26 @ 20:21:50
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-04-26 @ 20:28:00
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0