Hur du får kategorierna uppdelade i boxar.

Här tänkte jag visa hur jag fick mina kategorier uppdelade i "boxar", alltså att de är uppdelade i olika grupperingar, t.ex. MITT LIV, FOTON osv.

[klicka för förstoring]


1. Börja med att kopiera koden nedan.
Den ska vara under <div class="navheader>Kategorier</div>
i alla kodmallar dvs ↓






4. För att man inte ska ha dubbla rader med kategorier (som det blir om man inte tar bort det) så måste ta ta bort det som ser ut såhär



4. För att få fler boxar så är det bara att kopiera in samma kod igen. dvs ↓

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



och om du vill ha mer eller mindre kategorier i en box så tar du bara bort en rad som ser ut såhär --> <a href="LÄNKEN">NAMNET PÅ LÄNKEN</a>. Eller om du vill ha mer kategorier i en box så kopierar du bara in fler --> <a href="LÄNKEN">NAMNET PÅ LÄNKEN</a>.

_me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0