min bästa bild - tävling hos fotogeniquee!

Jag är med och tävlar hos fotogeniquee om att vinna ett close-up filter.
Jag tävlar om att vinna ett close-up filter och en bildlänkning i deras meny, jag vill supergärna ha det här filtret !



Jag är med och tävlar med den här bilden!

Varför ska just jag vinna?
Jag har precis startat en ny blogg, så det skulle vara jättekul att få vinna en länkning hos er för att få dela med mig mitt enormt stora fotointresse och få några mer besökare som har samma intresse som jag.
Sen så, har jag sparat till en efterlängtad systemkamera.
Och just nu har jag äntligen köpt en!
Och sen när man precis har rensat plånboken så man är pank.
Och så samtidigt är man en fotonörd, ja och då kollar man runt på olika objektiv, right?
Japp, men då har man inte råd med ett super-duper fint objektiv att fota super fina närbildsbilder med... Då är det perfekt med ett close-up filter att kunna ta lika bra bilder som man skulle ta med ett super-fint macro-objektiv.

Vill någon annan vara med i deras tävling klicka då HÄR!

<3

Kommentarer
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

Vad roligt att du är med :)

2011-04-01 @ 22:50:24
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0