Welcome to my blog, sunshines!

Här på min blogg så kommer ni kunna läsa om min vardag, mina fotoutflykter, lite redigeringskunskaper och mycket, mycket mer!
Jag heter Linnea och bor i Östergötland.
På min fritid så är jag med mina fina kompisar, rastar min kamera Nikon D3100, är med familjen eller pysslar med min dator.
Jag redigerar mina bilder i Photoshop Elements 7.0 eller Photoshop CS3, jag är absolut inget proffs på att redigera men så länge som man har roligt och över så blir man bra på det. Alla börjar som nybörjare, eller hur! ;-)
Jag gör mina designers helt själv och visar även hur jag gör mina designers i bloggen.
Behöver ni hjälp med designers eller liknande så kan jag försöka hjälpa er med det. Antingen så lämnar ni en kommentar, skickar ett meddelande i Bloggsvar eller mejlar till min bloggmejl [ [email protected] ]

_me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0