(här borde det stå en bra rubrik)


Nikon D3100, Nikon Nikkor AF-S DX 55-200/4-5,6 VR
@ f/4 1/800sek ISO-400



Den här helgen har varit rolig!
Min kusin och hans hund har sovit hos oss (vovven ligger och snarkar bredvid mig, där ser man hur social jag är...;) och det har varit kul!
Jag har även fått linser, och det är jätteskönt att kunna ha solglasögon för "once in a lifetime!"

Såg ni Eurovision Song Contest igår förresten?
Jag tror helt ärligt inte att Sverige har fått en sån bra plats sen Charlotte Perelli vann.
Jag tyckte inte att det var rätt låt som vann, men vad tycker ni??
Och sen så var Irland jättebra tyckte jag, det var bara tråkigt att de inte var så synkade som Eric Saades dansare är..

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hehe d ser ut som jag har gråa strumpor på mig! :p

Va busiiiiigt! ;D

2011-05-16 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0