Måndag



Idag så var det första dagen med linser i skolan, och jag fick många som undrade "Nämen Linnea, har du skaffat linser!?". Så jag fick svara, gång på gång, att "Jaa, fast jag kommer inte att använda dem hela tiden" med det var kul att så många lade märke till det, t.o.m. en kille som går i samma spanska som jag undrade om jag skaffat linser!
Men det tråkiga var att mina glasögon gick sönder igår, men vi gick till optikern idag och hon lagade dom, som tur är. Annars så hade jag inte sett någonting typ nu...

Sen så kollar jag runt på lite kameratillbehör från tvspelsweb.se, och jag ska troligen köpa ett UV-filter och ett Close up filter, så jag får väl se om jag inhandlar det den här veckan!

_me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0