Pappa 42 år!


Nikon D3100, Nikkor 55-200mm.



Idag fyller min pappa 42 år och det firades med kalas och fika.
Av mig fick han två muffins med rosa glasyr :)
Men han kommer att få den "riktiga" presenten imorgon, efter han kommit hem och efter jag kommit hem från stan.

Med tanke på stan, så ska ju jag få linser imorgon (och jag längtar apa!!),och då ska jag även köpa ett eller två par solglasögon.
Jag har helt ärligt inte kunnat ha ett par vanliga solglasögon bara för att jag har glasögon...
Och det kommer vara skönt att delvis få slippa rollen som "den där tjejen med glasögon i 6c" eller "hon med brunt hår och glasögonen", fast jag kommer inte att ha linser hela tiden, bara kanske typ en tredjedel av tiden.

_linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0