Sun-day (och nu lovar jag det!)


Nikon D3100, Nikkor 18-55mm.



Idag så har det varit en UNDERBAR dag!
Det har varit runt 20-25 grader hela dagen!
Ooooooh I love it! [L]
Det är helt sjukt att vädret har ändrats så otroligt mycket under en vecka, för i måndags/tisdags så både snöade det och haglade!!!

Men på gympan så blev det lite jobbigt... *pust*
För jag hade packat långa mjukisbrallor för att det var lite kyligt på morgonen, så under gympan så drog jag upp byxorna till knäna och linnet lite över midjan... ÄNDÅ så svettades man ihjäl!

Men jag klarade mig igenom dagen och som prickan över i:et så är det studeidag imorgon! Så jag ska höra med Julia om vi ska ha en liten fotodag, hihi!

(Sorry för absolut ingen uppdatering i helgen, men blogg.se har strulat och så har det varit för fint väder för att sitta vid datorn hela dagen...! Hoppas att ni förstår och att ni har suttit vid datorn lika mycket som jag i helgen (dvs INGET!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0